onsdag den 30. marts 2011

Massage Lao-style, Buddha-park, stupaer, gadekoekkener, Scandinavian Bakery og bytur i Vientaine.

Mandag arrividerede vi saa i hovedstaden, Vientaine, hvor vi har tilbragt de sidste 3 dage. Her har vi faaet massage (en time for 35.000 kip = 22 dkr), haft store kulturdag med buddha-park, templer og markeder og endelig en tiltraengt slap-af-dag, som falder rigtigt godt, da jeg de sidste par dag har vaeret syg efter moedet med en lidt anden hygiejnekultur og gadekoekkener. Den obligatoriske madforgiftning, der maatte komme at one point or another.
Vi er alle godt traette af mynte og safran, saa vi har plejer vores toemmermaend med 'western food' og basser fra 'Scandinavian Bakery' (hvor de tror Danmark er en by i Sverige - doh!). I gaar moedte jeg en japansk turist, der gik helt amok over, at jeg kommer fra Odense og faldt mig i armene og udbroed 'H. C. Andersen 200 year, eh!'.
I morgen er Hanoi, Vietnam paa programmet.

Fik jeg i oevrigt naevnt, at jeg formentligt lige tager 2 uger ekstra i Thailand og 2 uger i Australien? Arbejder paa at faa aendret mine billetter. Gonna be wild!

3 kommentarer: