mandag den 21. marts 2011

Loco Bangkok.

Endelig. I alt 16 timer sammenlagt i Kastrup, Amsterdam og Bangkok. Men nu er jeg her altsaa. Moedt af en VAEG af varme i lufthavnen (ifoert jeans, strik, blazer, laederjakke og endelig halstoerklaede). Spaendende episoder undervejs - Bangkok hedder i Amsterdam Taipei (hvilket skabte en vis forvirring), en narkohund udsaa sig mig som en stensikker trussel (mine vekslede penge har aabenbart vaeret i forbindelse med noget snavs) og en tur med China Airlines, hvilket indebar 2 x nuddelsuppe, kinesisk tegnefilm og sci-fi film ikke bare synkroniseret til kinesisk, men ogsaa kun med kinesiske undertekster... men jeg havde 3 saeder for mig selv og klager bestemt ikke.
Anyway, hotellet er ren luksus, selvom jeg allerede har gjort mig den erfaring, at ordet 'spicy' paa det kraftigste boer tages serioest (kostede en tur paa Mac'en for os alle - det skulle man naesten tro, at man vidste, hvad var... en risboef?). Men mine nye rejsebuddies er kanon soede, saa nu glaeder vi os bare til rapelling, tubing og rigelige maengder oel og whiskey i Laos starting tomorrow!

Haaber I har det super! Og glaeder mig allerede til at se jer igen, peops.
I]ll keep you posted.

3 kommentarer:

  1. Godt at høre at du er kommet sikkert frem! Og det lyder som om rejsen er forløbet forholdsvis smooth - trods snavset med dine vekslede penge, wtf.
    Anyways - jeg, tumpe - opfattede da slet ikke at du havde glemt din fødselsdagsgave hjemme ved mig (jeg ved faktisk ikke, hvad jeg troede du mente?!), men jeg håber du klarer dig uden den supersmarte spejdersport kop og ikke mindst insekt-glasset.
    Kys og kærlighed hele vejen til Laos!
    - Sanne.

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre at du er kommet (nogenlunde) sikkert frem! Vi har hørt om jordskælvet i Bangkok, og selvom du nok er i Laos by now, og der derfor ingen grund er til bekymring, så gi' lige lyd fra dig så snart du får mulighed for det :)
    Mhaw og kram fra det kolde Nord! :-*

    SvarSlet
  3. Vi er helt okay her - har intet what so ever maerket til skaelvet. Har dog oplevet saa meget de sidste par dage - det er helt vildt... Men uden at give anledning til bekymring, saa har vi det rigtigt godt trods en smaakorrupt guide. Har bare vaeret ude af mig selv, da jeg fiskede en veninde op af floden paa vores tubing-tur og maatte paa hospitalet med hende, men alt er godt nu.
    Jeg savner jer begge, girlies. Og glaeder mig til gensyn!

    SvarSlet